تجهیزات ساختمانی

جرثقیل و لیفتراک اجاره ای در شیراز + آدرس و تلفن

در این لیست از شیراز ساختمان مراکزی را به شما معرفی می کنیم که جرثقیل و لیفتراک اجاره ای در شیراز دارند. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول زیر استعلام قیمت اجاره جرثقیل و لیفتراک در شیراز را بگیرید. با ما همراه باشید.

اجاره جرثقیل و لیفتراک در شیراز

ردیف نام شرکت آدرس شماره تماس
1 جرثقیل عدالت شیراز، بلوار امیرکبیر، چهارراه قالیشویی، روبروی برج صنعت 07138384664
2 اجاره جرثقیل شيراز، بلوار امير كبير، جنب مخابرات اميركبير، مغازه اول 07138322583
3 اجاره جرثقیل بهبود شیراز 09177125740
4 اجاره جرثقیل رهام نیری شیراز، امیرکبیر 09173142053
5 اجاره جرثقیل و لیفتراک محمد حسین ایمان روی شیراز، امیرکبیر 09177027655
6 اجاره جرثقیل و لیفتراک شیراز 09388410328
7 اجاره جرثقیل دلتا شیراز، بلوار امیرکبیر، انتهای خیابان توانیر، فروشگاه جرثقیل دلتا 09171043966
8 اجاره جرثقیل حمیدرضا نستعین شیراز، بلوار امیرکبیر، چهارراه قالیشویی، روبروی برج صنعت 09124241903
9 اجاره جرثقیل رسول ارشدی شیراز، امیرکبیر 09173370546
10 جرثقیل لیانی شیراز 09171322035
11 کارخانه کوشش شیراز، بلوار امیرکبیر، بعد از شرکت نفت، روبروی بانک صادرات، کارخانه کوشش 09171181987
12 شرکت اجاره جرثقیل شیراز، بلوار امیر کبیر، سر والفجر 09171132884

اجاره جرثقیل در شیراز

برای اجاره جرثقیل در شیراز می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید تا شرایط هر کدام از مراکز را متوجه شوید. در ادامه برخی از شرایطی که باید در زمان اجاره جرثقیل به آن ها توجه داشته باشید را بیان می کنیم.

نوع جرثقیل اجاره ای: جرثقیل ها در انواع مختلفی مانند کفی، متحرک، سقفی و … موجود هستند که هر کدام نرخ اجاره خاص خود را دارند.

ظرفیت جرثقیل کرایه ای: ظرفیت جرثقیل (توان بارگیری) بر حسب تن محاسبه می شود و هر چه ظرفیت جرثقیل بیشتر باشد، نرخ اجاره آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

محل مورد نظر: محل مورد استفاده جرثقیل بر نرخ اجاره آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر محل مورد نظر در مناطق صعب العبور یا دور افتاده باشد، نرخ اجاره جرثقیل افزایش می یابد.

مدت زمان اجاره: نرخ اجاره جرثقیل به صورت ساعتی، شیفتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و … محاسبه می شود و هر چه مدت زمان اجاره بیشتر باشد، نرخ اجاره به طور کلی به صرفه تر خواهد بود.

خدمات جانبی: برخی از شرکت های اجاره دهنده جرثقیل، خدمات جانبی مانند حمل و نقل اپراتور، بیمه و … را نیز ارائه می دهند که هزینه این خدمات به طور جداگانه محاسبه می شود.

بهترین مرکز اجاره جرثقیل و لیفتراک در شیراز

برای اینکه بدانید کدام یک از مراکز اجاره جرثقیل در شیراز عملکرد بهتری دارند می توانید از کسانی که قبلا از خدمات آن ها استفاده کرده اند کمک بگیرید. آن ها شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد و بهترین مراکز اجاره جرثقیل در شیراز را بیان خواهند کرد.

شرایط اجاره جرثقیل در شیراز

برای آگاهی از شرایط اجاره جرثقیل در شیراز می توانید با شماره های درون جدول بالا تماس بگیرید تا شرایط اجاره جرثقیل و لیفتراک را به صورت کامل به شما اطلاع دهند. در ادامه برخی از مهم ترین این شرایط را بیان می کنیم.

  • ارائه مدارک شناسایی معتبر: مستاجر جرثقیل یا لیفتراک باید مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی و گواهینامه رانندگی را به شرکت اجاره دهنده ارائه دهد.
  • امضای قرارداد: بین مستاجر و شرکت اجاره دهنده جرثقیل، یک قرارداد کتبی منعقد می شود که در آن شرایط اجاره جرثقیل از جمله نرخ اجاره، مدت زمان اجاره، تعهدات طرفین و … به طور دقیق قید می شود.
  • ارائه چک یا ضمانت: مستاجر جرثقیل باید به عنوان ضمانت، چک یا سفته به شرکت اجاره دهنده ارائه دهد.
  • پرداخت پیش پرداخت: در زمان عقد قرارداد، مستاجر لیفتراک باید بخشی از مبلغ اجاره را به عنوان پیش پرداخت به شرکت اجاره دهنده پرداخت کند.
  • رعایت نکات ایمنی: مستاجر لیفتراک موظف است در هنگام استفاده از جرثقیل، نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کند.

جمع بندی اجاره جرثقیل در شیراز

این لیست از شیراز ساختمان را به معرفی تعدادی از مراکز اجاره جرثقیل در شیراز اختصاص دادیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت اجاره جرثقیل در شیراز تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا