تجهیزات ساختمانی

خدمات نقاشی ساختمان در شیراز + آدرس و تلفن

در  این لیست از شیراز ساختمان به شما کمک می کنیم تا بتوانید با تعدادی از مراکز خدمات نقاشی ساختمان در شیراز آشنا شوید. شماره تلفن بهترین نقاش های ساختمان در شیراز در جدول زیر آورده شده است. برای استعلام قیمت نقاشی ساختمان در شیراز با شماره های درون جدول زیر تماس بگیرید. با ما همراه باشید.

نقاشی ساختمان در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 نقاشی ساختمان کهن پارسیان شیراز، میدان ارتش، خیابان کارگر، روبروی سازمان ترافیک شهرداری شیراز / فروشگاه رنگ توپ 07137363111
09173169574
2 شرکت خدمات ساختمانی گلدن پالاس شیراز، آبیاری، خیابان قدمگاه، روبروی کوچه 17 09017914560
3 دفتر معماری دکورنو شیراز، فلکه قصردشت، ابتدای همت شمالی، کوچه 17 09173389654
4 نقاشی پاک نظر شیراز 09173169574
5 شرکت بهینه سازان شیراز، خیابان ستارخان، بین کوچه 6 و 8 09177574727
6 شرکت رنگ و نقاشی ساختمانی حسن زاده شیراز، بلوار اتحاد، نبش کوچه 47 09171171360
09174921360
7 تیکاب دکور شیراز، چهارراه اصلاح نژاد به سمت فلکه فخرآباد، بین کوچه اول و دوم (کوچه 4 و 6) 09171234678
09013014560
8 شرکت آبسر بهار پارسیان شیراز، شهرک دارایی ، بلوار گل محمدی
9 دکوراسیون داخلی بیوتی هوم صدرا، بلوار البرز، روبرو البرز 3. 07136417331
09176084757
09337230304

قیمت نقاشی ساختمان در شیراز

برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان در شیراز می توانید با شماره های ذکر شده در جدول بالا تماس بگیرید. نقاش های ساختمان با توجه به موقعیت و نیاز خانه شما و همچنین درخواست های شما قیمت روز نقاشی ساختمان در شیراز را اعلام می کنند. در ادامه به تعدادی از عواملی که در تعیین قیمت نقاشی ساختمان موثرند اشاره می کنیم.

نوع نقاشی: قیمت نقاشی با مصالح نسبت به نقاشی بدون مصالح بیشتر است. همچنین، قیمت نقاشی پلاستیک نسبت به نقاشی رنگ روغنی یا اکریلیک کمتر است.

متراژ: هر چه متراژ فضای مورد نظر برای نقاشی بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز بیشتر خواهد بود.

وضعیت سطوح: اگر سطوح نیاز به زیرسازی مانند بتونه‌کاری یا ماست‌مالی داشته باشند، به هزینه نهایی اضافه می‌شود.

دسترسی به محل: اگر محل مورد نظر برای نقاشی، دسترسی سختی داشته باشد، ممکن است دستمزد نقاش بیشتر باشد.

شهر: قیمت نقاشی ساختمان در شهرهای مختلف ایران متفاوت است. به طور کلی، قیمت نقاشی در کلانشهرهایی مثل شیراز بیشتر از شهرهای کوچک است.

به طور تقریبی، قیمت نقاشی ساختمان در شیراز 1403 به شرح زیر است:

  • نقاشی پلاستیک بدون مصالح: 60 تا 80 هزار تومان برای هر متر مربع
  • نقاشی پلاستیک با مصالح: 80 تا 100 هزار تومان برای هر متر مربع
  • نقاشی رنگ روغنی بدون مصالح: 100 تا 120 هزار تومان برای هر متر مربع
  • نقاشی رنگ روغنی با مصالح: 120 تا 140 هزار تومان برای هر متر مربع
  • نقاشی اکریلیک بدون مصالح: 150 تا 170 هزار تومان برای هر متر مربع
  • نقاشی اکریلیک با مصالح: 170 تا 190 هزار تومان برای هر متر مربع

بهترین نقاش ساختمان در شیراز

در جدول بالا اطلاعات تماس و آدرس تعدادی از مراکز نقاشی ساختمان در شیراز را آورده ایم. برای اینکه بدانید کدام یک از این شرکت ها خدمات نقاشی بهتری به شما ارائه می دهند می توانید از کسانی که قبلا با آن ها کار کرده اند پرس و جو کنید. همچنین دیدن نمونه کارهای آن ها از نزدیک یا در صفحات اینستاگرام و سایت های مختلف از جمله شیراز ساختمان به شما در انتخاب نقاش مناسب کمک می کند. از مهم ترین ویژگی هایی که یک مرکز نقاشی ساختمان در شیراز باید داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سابقه و تجربه: سابقه و تجربه شرکت در زمینه نقاشی ساختمان، از مهم ‌ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه کنید. شرکت ‌های باسابقه، از مهارت و تجربه کافی برای انجام انواع پروژه ‌های نقاشی ساختمان برخوردار هستند و می‌توانند کار را با کیفیت بالا و در زمان ‌بندی مشخص به اتمام برسانند.

مجوز و پروانه کسب: شرکت ‌های معتبر نقاشی ساختمان در شیراز، دارای مجوز و پروانه کسب از مراجع ذیصلاح هستند. این مجوز، نشان ‌دهنده فعالیت قانونی شرکت و تعهد آنها به ارائه خدمات با کیفیت است.

تیم متخصص و کارآزموده: نقاشی ساختمان شیراز، نیازمند تخصص و مهارت کافی است. بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان، از تیمی مجرب و کارآزموده در این زمینه برخوردار هستند. این افراد با استفاده از دانش و مهارت خود، می‌توانند بهترین نوع رنگ و روش را برای نقاشی ساختمان شما انتخاب کرده و کار را با ظرافت و دقت بالا انجام دهند.

قیمت ‌گذاری منصفانه: قیمت ‌گذاری خدمات نقاشی ساختمان، باید عادلانه و متناسب با نرخ بازار باشد. بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان، قیمت ‌های منصفانه ‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و از دریافت هزینه ‌های اضافی و غیرمنطقی خودداری می‌کنند.

تعهد به کیفیت: بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان در شیراز، به کیفیت کار خود متعهد هستند و برای جلب رضایت مشتری، نهایت تلاش خود را می‌کنند. این شرکت ‌ها معمولا ضمانت ‌نامه ‌ای کتبی برای خدمات خود ارائه می‌دهند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، مشتری بتواند از خدمات پس از فروش آنها بهره ‌مند شود.

رعایت نظافت و بهداشت: نقاشی ساختمان شیراز، می‌تواند با کثیف ‌کاری و ایجاد گرد و غبار همراه باشد. بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان، قبل از شروع کار، تمام سطوح را با دقت می‌پوشانند و پس از اتمام کار، محل را به طور کامل تمیز می‌کنند.

استفاده از مواد اولیه مرغوب: کیفیت مواد اولیه ‌ای که در نقاشی ساختمان استفاده می‌شود، تاثیر مستقیمی بر کیفیت نهایی کار دارد. بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان، از رنگ ‌ها و مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کنند تا طول عمر رنگ ‌آمیزی و زیبایی آن را تضمین کنند.

مشاوره رایگان: بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان شیراز، قبل از شروع کار، به طور رایگان به مشتریان خود مشاوره می‌دهند و آنها را در انتخاب نوع رنگ، طرح و روش نقاشی یاری می‌کنند.

امانتداری و صداقت: امانتداری و صداقت، از مهم ‌ترین ویژگی ‌های یک شرکت معتبر است. بهترین شرکت ‌های نقاشی ساختمان، با مشتریان خود با صداقت و امانتداری رفتار می‌کنند و تعهدات خود را به موقع و به بهترین نحو انجام می‌دهند.

جمع بندی نقاشی ساختمان در شیراز

در این لیست از شیراز ساختمان به شما کمک کردیم تا بتوانید با تعدادی از مراکز نقاشی ساختمان در شیراز آشنا شوید. برای استعلام قیمت نقاشی ساختمان شیراز تنها کافی است با شماره تلفن مراکز معرفی شده در جدول بالا تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا