تجهیزات ساختمانی

نمایندگی محصولات کوپال در شیراز + آدرس و تلفن

در این لیست از شیراز ساختمان به شما کمک می کنیم تا بتوانید با تعدادی نمایندگی محصولات کوپال در شیراز آشنا شوید. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول زیر استعلام قیمت محصولات کوپال در شیراز را بگیرید. با ما همراه باشید.

نمایندگی های کوپال در شیراز

ردیف نام نشانی شماره تماس
1 بازرگانی عجم پور و پسران شیراز، خیابان انقلاب اسلامی، چهار راه اصلاح نژاد (نادر سابق)، به سمت فلکه فرودگاه، نبش کوچه 22 07138213321
2 فروشگاه تاسیسات ایران شیراز، میدان صنایع، روبروی شرکت صنایع الکترونیک فارس، قبل از بوستان فاطمی 09172268004

نمایندگی های فعال کوپال در شیراز

در جدول بالا تعدادی از نمایندگی های فعال کوپال در شیراز را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول با این مراکز ارتباط برقرار کنید.

انواع محصولات کوپال در شیراز

شما می توانید محصولات متعددی را از نمایندگی های کوپال در شیراز برای خود خریداری کنید. با تماس با شماره های درون جدول موجودی هر نمایندگی را بگیرید. کوپال محصولاتی که در ادامه بیان می شوند را تولید می کند.

  • تصفیه آب
  • آبگرمکن
  • حوله خشک کن
  • رادیاتور
  • اسپلیت
  • انواع کولرهای گازی
  • انواع کولرهای آبی

تاریخچه برند کوپال

شرکت آلومینیوم کوپال در سال 1372 در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت با هدف تولید مقاطع آلومینیومی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا فعالیت خود را آغاز کرد. کوپال در طول سال ‌های فعالیت خود، با استفاده از تکنولوژی ‌های نوین و بهره ‌گیری از متخصصان مجرب، توانسته است به یکی از بزرگ ‌ترین تولیدکنندگان مقاطع آلومینیومی در ایران تبدیل شود.

محصولات کوپال شامل طیف گسترده ‌ای از مقاطع آلومینیومی از جمله پروفیل ‌های اختصاصی (نرمال)، ترمال بریک، کرتین وال و فریم لس، لیفت اند اسلاید، جام بالکنی، انواع نرده و نرده پاسار در رنگ های الکترو استاتیک (پودری) و آنادایز مات و براق می باشد. این محصولات در صنایع مختلفی از جمله ساختمان، خودرو، لوازم خانگی و … کاربرد دارند.

کوپال به دلیل کیفیت بالای محصولات و خدمات خود، موفق به دریافت جوایز و افتخارات متعددی شده است. این شرکت در سال 1399 به عنوان برند برتر سال در صنعت آلومینیوم انتخاب شد.

کوپال در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین برندهای ایرانی در صنعت آلومینیوم شناخته می شود و محصولات آن به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

جمع بندی نمایندگی محصولات کوپال شیراز

تعدادی نمایندگی محصولات کوپال در شیراز را در این لیست شیراز ساختمان به شما معرفی کردیم. شما می توانید با تماس با شماره های درون جدول بالا استعلام قیمت محصولات کوپال در شیراز را بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا